~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Wednesday, August 12, 2015

Vitamin Shaklee Sesuai Untuk Kegunaan Seisi Keluarga!

Vitamin Shaklee Sesuai untuk Siapa?

Vitamin Shaklee Sesuai Untuk Kegunaan Seisi Keluarga!

Shaklee adalah syarikat produk kesihatan dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia.
Mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan, dan Sentiasa Semulajadi 
(Always Safe, Always Works and Always Green).
Di Shaklee, mereka percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif.

Vitamin Shaklee amat bagus untuk kesihatan dan kesejahteraan kerana ia dihasilkan dari sumber semulajadi yang terpilih. Vitamin Shaklee diproses di bawah rejimen pengeluaran yang ketat untuk menghasilkan produk berkualiti, berkesan dan selamat untuk kesihatan.
Shaklee adalah satu jenama produk kesihatan yang tidak asing lagi di Malaysia. Selain daripada vitamin, Shaklee juga mengeluarkan produk pengurusan berat badan, produk kecantikan dan produk isi rumah.

Berikut adalah beberapa jenis vitamin keluaran Shaklee:
  • Energizing Soy Protein (ESP) : Sumber protein yang dihasilkan tanpa mengubah genetik soya itu. Tidak mengakibatkan kanser dan sesuai diamalkan untuk semua lapisan umur seawal usia 13 tahun hingga usia veteran (sila dapatkan khidmat nasihat Doktor bagi yang mempunyai masalah kesihatan seperti thyroid, SLE, cyst dll) 
  • B-Complex : Vitamin B-Complex Shaklee bagus untuk badan kerana ia membantu menukarkan makanan kepada tenaga untuk sel-sel badan. 
  • Vitamin C : Vitamin C Shaklee terdapat dalam bentuk Sustained Release dan Chewable. Ia bagus untuk kesihatan sistem imun dan membantu mengekalkan pertahanan semulajadi antioksidan dan integriti sel badan.
  • Vita-lea : Multivitamin dan multimineral yang terbukti dapat memberi kesegaran bagi yang berkerja tidak menentu masa. Juga elok diamalkan oleh ibu mengandung yang rendah tekanan darah.
Tingkatkan kesihatan anda serta keluarga dengan menggabungkan produk-produk vitamin Shaklee yang semulajadi dengan kaedah yang berkesan untuk anda. Anda boleh mulakan dengan vitamin yang diperlukan untuk membuat anda rasa lebih baik setiap hari. Kemudian tambah dengan produk yang mampu meningkatkan tahap kesihatan untuk bahagian atau sistem badan yang spesifik, ataupun produk yang mampu menyelesaikan masalah kesihatan yang sedang anda alami.
Setiap produk vitamin Shaklee terhasil dari kajian yang berterusan, di bawah polisi kualiti yang ketat dan komitmen mereka untuk meningkatkan kesihatan pengguna.Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan lelaki dan perempuan, sesuai untuk semua peringkat umur, tahap kesihatan dan gaya hidup.

Jangan lepaskan peluang untuk mencuba produk Shaklee. Sudah ramai yang menggunakan produk Shaklee dan merasai kesannya.

Anda Bila Lagi?

************************************
MAHU AMALKAN SHAKLEE DENGAN KONSULTASI YANG TERBAIK?
HUBUNGI SAYA :

FatinZainuddin

019-792 9490 


************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 
HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************


**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

No comments:

Post a Comment