~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

JOM FOLLOW ATEN!

Friday, August 07, 2015

Atasi Tumit Kaki Kasar Dengan ESP Shaklee

Tak Selesanyaaaa Bila Tumit Kaki Kasar!

*aten* pernah merasa tumit kaki kasar. Masa tu bila nak tidur, bila tumit tu bergesel dengan selimut, jadi berbunyi-bunyi. Satu lagi bila nak solat, bangun duduk solat tu bila kain telekung bergesel dengan tumit, alahaiiiii gemersik sangat bunyi dan rasa itu.

Tetapiiiiiiiiiiiii.........!

Sejak *aten* konsisten amalkan minum ESP Shaklee, kulit kasar dan kering bahagian tumit tu makin lama makin hilang dan sehingga sekarang alhamdulillah kulit tumit *aten* lembut. Sampaikan emak *aten* pun pernah tegur lepas kami solat berjemaah. Mak cakap tumit *aten* nampak merah je, lepas tu *aten* balas pujian mak dengan picit-picit kaki mak. ngehhhh.

Masa mula-mula minum canister pertama lagi *aten* dah terkejut bila nak tidur pada satu malam tu, *aten* gesel-gesel kaki sebelum tidur, *aten* rasa licin sangat kat bahagian sisi tapak kaki. Masa tu *aten* macam tak terfikir pasal ESP Shaklee sebab baru je amal. Tapi bila dah ramai yang review pasal kulit mulus, gebus, lembut apabila amalkan ESP Shaklee baru lah *aten* tahu puncanya kaki *aten* jadi lembut.

Sebenarnya niat *aten* amalkan ESP Shaklee untuk parut degil di muka ni, tapi amazingly kaki pula yang dapat manfaat dulu, he he he he he. Next, tapak tangan dan bahagian lengan rasa sangat lembut. Especially masa cuci muka, bila sapu ke muka tu memang terasa sangat lembutnya. ngaummmm!

Apakah kandungan ESP Shaklee ni sampai *aten* dapat Shakleeffect yang sangat awesome ni eh?

Image result for kandungan ESP

~Dihasilkan dengan cara NON-GMO (non-genetically modified)



~Indeks Glisemik yang rendah adalah penting untuk mengelakkan diabetes, dan membantu memberikan rasa kenyang yang lebih lama dan sesuai untuk mereka yang sedang berdiet.

~Kadar kalori yang rendah iaitu hanya 105Kcal. Kehadiran kalori masih diperlukan walaupun dalam kadar yang rendah untuk membekalkan tenaga berpanjangan kepada peminum ESP Shaklee ini.

~Kadar lemak juga rendah berbanding jenama lain, dipadankan dengan G.I yang rendah, ia membantu mengekalkan tenaga dalam badan.

~ESP Shaklee setanding jenama lain yang juga tidak mengandungi kolestrol

~ESP Shaklee membekalkan kalsium yang tinggi untuk menjaga tulang, gigi, gusi, dan sendi berbanding jenama lain.

~ESP Shaklee juga mengandungi vitamin B yang penting untuk menukarkan karbohidrat kepada tenaga secara perlahan-lahan


Image result for kandungan ESP

Ramai ke yang dapat shakleeffect macam *aten* juga?

Semoga kulit *aten* kembali bersih macam sis ni!
Image result for testimoni ESP
Testimoni yang paling tinggi ranking!Image result for testimoni ESP
wahhhhh...! ramainya yang dapat shakleeffect juga! Jadi *aten* kena yakin yang parut-parut degil di wajah *aten* pun boleh kembali pulih!


************************************
MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :
Fatin Zainuddin
019-792 9490


************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 

HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************

**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan