~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Friday, August 21, 2015

1st Runner Up! Pengumuman Pemenang untuk Cabaran 14 Hari Blog Rafhanah


Alhamdulillah!

Done baca selawat? Hari Jumaat seeloknya banyakkan selawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W untuk mendapat tak lain tak bukan syafaat Nabi di padang mahsyar nanti.

Okay, kepada yang ada follow story *aten* tentang [CABARAN 14 HARI BLOG RAFHANAH] sebelum ni, cabaran itu telah dibuka kepada ahli-ahli Shaklee di bawah organisasi Rafhanah under Master +Nor Jannatul Fadilah. Ramai yang berminat untuk turut serta di awal cabaran. MasyaAllah memang sengit juga lah saingan. heeee. 

Dan akhirnya hari pengumuman pemenang yang ditunggu-tunggu pun tiba!

Ada 4 org drpd 12 org yg menyahut cabaran berjaya melengkapkan 3 entry setiap hari selama 14 hari (2 minggu).

Namun pengajur dah menetapkan hadiah no 1 hingga ke 3 sahaja. Sesiapa yg konsisten dan terbaik penulisannya pada pandangan juri, maka dialah yg terpilih sebagai pemenang. 

Memandangkan ramai peserta iaitu lebih dari seorang yg join cabaran, maka suami Kak Jan menetapkan skema pemarkahan dari 1 -3. Markah dikumpulkan  utk yg berjaya buat 3 entry setiap hari.

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

Jadi, keputusannya:

🎁PERTAMA (125 mata) - 1 kotak Shaklee Collagen Powder bernilai RM313:
πŸ’Penulis: NIRA πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

🎁KEDUA (124 mata) - 1 botol Phytocol ST bernilai RM208:
πŸ’Penulis: FATIN πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

🎁KETIGA (121 mata) - 1 botol vitamin E bernilai RM158:
πŸ’Penulis: LINDA πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

Kakjan juga berbesar hati nak beri hadiah saguhati kpd blog ini sebab dia juga berusaha konsisten selama 14 hari utk update 3 entri sehari

🎁KEEMPAT (108 mata) - 1 botol GLA bernilai RM97
πŸ’Penulis: NISAπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah!
*aten* berjaya duduki tempat kedua dengan mata sipi 1 markah je daripada pemenang tempat pertama. Tapi memang Nira layak merangkul tempat pertama kerana maklumat dalam blog nira memang tip top! *aten* pun suka baca...bravo Nira! Kak Linda pula have my respect sebab beliau dah lah busy melayan anak nya, pun mampu beri komitmen tinggi untuk update blog setiap hari tanpa FAIL! hebat lah kak Linda!

Lebih menggembirakan, *aten* tidak keseorangan dalam cabaran kali ni . Kak +niesa fuzi yang merupakan cucu *aten* dalam oraganisasi Beauty With Brain pun sama-sama ambil peluang menyertai cabaran ini dan beri komitmen penuh untuk update blog setiap hari walaupun beliau sibuk dengan tugasan beliau sebagai Research Assistant. TAHNIAH KAK NISA!!

So, tunggu apa lagi? jom kita blogwalking blog mereka ni!

Oh ya! nak dapatkan Shaklee? Kedai maya *aten* buka setiap hari twentyfour-seven

************************************


MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :
Fatin Zainuddin
019-792 9490


************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 

HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************

**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

No comments:

Post a Comment