~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Saturday, August 15, 2015

Migrain! Jangan Pandang Remeh!

Arrgggghhhhhhh! Seksanya bila migrain menyerang!

Seksanya bila tengok kawan-kawan yang menderita sakit kepala dan lebih teruk sakit kepala akibat migrain. Dua minggu lepas *aten* kena serangan sakit kepala dari petang, bawa ke malam. *aten* tidur awal dengan harapan kepala akan elok keesokan paginya. Tapi malangnya, pukul 5pagi terjaga sebab kepala mencucuk sakit sangat, sampai *aten* tarik rambut. 

Lepas tu try lelap balik, bangun dalam pukul 6 lebih nak solat tu hilang dah sakit kepala. Alhamdulillah dengan izin Allah! eiiii tu baru sakit kepala je, macam mana lah golongan yang migrain ek?

SET MIGRAIN SHAKLEE

B-complex Shaklee (120 biji)
  • Vitamin B2 (riboflavin) dan Vitamin B6 (Pyridoxine) telah terbukti bolehmembantu mengurangkan kesakitan akibat migrain
  • Vitamin B lengkap dalam B-complex Shaklee memastikan anda bukan sahaja mengurangkan risiko diserang migrain, tapi juga mencegah penyakit-penyakit lain berkaitan saraf, strok, depressi dan lain-lain.
Ostematrix Shaklee (120 biji)
  • Kalsium bukan sahaja membina tulang dan gigi, malah ia membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran dan membantu dalam pembekuan darah.
  • Kalsium juga sangat diperlukan dalam mempertahankan fungsi saraf dan otot, serta buah pinggang.
  • Kalsium bantu mengurangkan kolestrol dalam darah.
  • Magnesium di dalam Ostematrix Shaklee penting untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang, salah satu punca penyebab migrain.
  • Vitamin D dalam Ostematrix Shaklee pula membantu penyerapan kalsium ke dalam tubuh. 
  • AWAS! Supplement kalsium yang tidak mengandungi Vitamin D boleh menyebabkan kalsium tertinggal sebagai batu dalam ginjal dan menyebabkan batu karang!


************************************
MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :
Fatin Zainuddin
019-792 9490


************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 

HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************

**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan





No comments:

Post a Comment