~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

JOM FOLLOW ATEN!

Tuesday, August 18, 2015

Set Resdung Shaklee : Azabnyaaa bila diserang resdung!


Azabnya bila tengok kawan-kawan yang diserang resdung, asal bangun pagi je bersin-bersin. Samalah macam Kak B, kalau bersin tu sampai kucing yang kat hujung rumah pun terkejut. Punyalah kuat! Lepas tu bersin lagi, bersin lagi. Kesian kan bila diserang resdung?


Kak Eja pun jenis yang mudah sangat kena selsema. Bila kena sikit sejuk, mulalah selsema. Selsema tu boleh melarat sampai 2-3 hari. Berair je hidung tu. Tapi Kak Eja tak suka makan vitamin C, kita dah suggest tapi orang tak mau, takkan nak paksa pula kan?

SET RESDUNG SHAKLEE

ALFALFA COMPLEX (330 BIJI)
<> Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit akibat resdung
<> Kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamanya akibat dari ekzema, resdung (sinus) alergi dan gegata (hives)
<>Pesakit SLE tidak disarankan untuk mengambil alfalfa

VITAMIN C SUSTAINED RELEASE (180 BIJI)
<> Bertindak sebagai anti-histamin**, tanpa kita perlu mengalami side effect drp pengambilan drugs anti-histamin
<> Menstabilkan pengeluaran histamin dalam badan
<> Membantu cegah penyempitan tiub bronkiol (salah satu salur pernafasan)
<> Meningkatkan fungsi pertahanan badan dan sel darah putih
<> Meningkatkan oksigenasi kepada tisu tubuh
<> Meningkatkan penyembuhan tisu 

B-COMPLEX (120 BIJI)
<>B6 penting untuk pemuliharaan selaput lendir yang sihat dan membantu pengeluaran antibodi yang sihat
<> Membantu dalam pembinaan protein dalam tubuh
<>Membantu hati menghasilkan glikogen yang diperlukan oleh kulit untuk menyingkirkan sel-sel mati
<> Memelihara sistem saraf dan berfungsi sebagai anti-stress

** Anti-histamin adalah sejenis ubat yang digunakan untuk merawat alahan/alergi. Ia bertindak menyekat tindakan histamin. Histamin ini dibentuk di dalam usus oleh bakteri-bakteri atau didalam jaringan-jaringan oleh enzim histidin-dekrboksilase, bertolak dari histidin (suatu asam amino) dengan  mengeluarkan karbondioksidanya (proses dekarboksilasi) menjadi histamin

TESTIMONI PENGAMAL SET RESDUNG SHAKLEE


Image result for testimoni set resdung shaklee






************************************


MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :
Fatin Zainuddin
019-792 9490


************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 

HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************

**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan