~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Thursday, August 27, 2015

Shaklee Marketing Class (Tips Blog Seorang SID) : Kenapa Perlu Ada Blog?


Shaklee Marketing Class 

(Tips Blog Seorang SID) 

"Kenapa Perlu Ada Blog?"


pengedar shaklee upsi, pengedar shaklee tg.malim, pengedar shaklee tanjung malim, pengedar shaklee bandar tenggara, pengedar shaklee kalumpang, pengedar shaklee proton city

Jeng..jeng..jeng..

Assalammualaikum semua saya Nur Fatin Zainuddin pengedar sah Shaklee tanjung malim, pengedar sah shaklee upsi, pengedar sah shaklee bandar tenggara.

Group Tips Blog Seorang SID

Apa tu?
Haaaa ini merupakan inisatif kami para leaders di bawah organisasi Rafhanah (Master +Nor Jannatul Fadilah) untuk memberikan konsultasi dan bimbingan terbaik kepada anak cucu cicit Shaklee kami dalam menyediakan kedai maya yang mampu menandingi lambakan kedai maya sedia ada di internet.

Rentetan daripada Cabaran 14 Hari Blog Rafhanah yang berlangsung 4 ogos-17 ogos 2015 lalu, ramai downline kami yang mula merasakan kepentingan untuk 'membuka' kedai maya mereka setiap hari.

Idea kewujudan group ni bermula dari *aten* hasil memblog dan blogwalking selama 14 hari berturut-turut sampai jadi habit dah pula skrg ni. hahahaha. 10 hari dah cabaran kak Jan tu berakhir, namun *aten* tetap jadikan update blog 1 kewajipan sepertimana dalam pertandingan tempoh hari. 

Banyak perkara *aten* perhati sepanjang 14 hari itu, banyak juga ilmu baru mengenai blog yang *aten* perolehi sepanjang berblog 14 hari itu. Malahan pada hari ke 15 *aten* dah peroleh customer daripada blog. Alhamdulillah! rezeki daripada Allah.

Semasa malam kelas tu berlangsung, semangat betul semua ahli Rafhanah (group kak Jan), Jom Kaya (group kak erna), Legacy Team Shaklee (group mak wani), Precious (group kak shina) dan Beauty With Brain (group aten) bertanya soalan dan berkongsi ilmu sesama mereka. Sampai Ila (anak kak erna) ke cyber cafe semata-mata nak internet untuk join kelas malam tu. Cadangan awalnya *aten* nak bubar group tu lepas habis perkongsian, tengok-tengok ada lah beberapa yang request supaya group itu dikekalkan. Maka bertambah la group dalam hp marhaen ku tu. huhuhuhu. Malam tu meriah bertanya-tanya, sesi perkongsian yang pada awalnya rasa nak buat 1 jam je, melarat sampai 4 jam. 


Apakah kelebihan update blog setiap hari?
Anda berpontensi untuk mendapat jaringan pelanggan yang lebih meluas dari dalam dan luar negara seperti Brunei dan Indonesia
Anda berpotensi untuk menambah kalangan downline anda hasil pautan orang ramai ke blog anda
Anda boleh menulis dalam apa jua cara untuk mempromosikan barangan jualan anda tanpa memikirkan akan disemak oleh guru atau mana-mana penilai (dengan syarat, anda tidak menyentuh perkara-perkara sensitif)
Blog membantu mempromosikan diri anda sebagai SID, jadi amat penting bagi anda yang baru nak menapak dalam perniagaan untuk ada blog
Blog boleh "bekerja" secara FREE, setiap masa 24 jam seminggu tanpa merungut bahkan semasa anda tidur, blog tidak akan sesekali tidur
Blog sesuai bagi golongan yang bekerja office hour, jadi boleh tulis blog pada waktu malam atau waktu senggang
Blog sesuai bagi golongan suri rumah yang ingin mendapat side income walau berkerja dari rumah
Blog tiada tarikh luput, ianya akan tetap ada di dunia maya hingga akhir hayat anda (mungkin juga hingga selepas hayat anda. betul juga kan?)
Blog boleh dijadikan medan menabur pahala kerana memberi ilmu pengetahuan kepada visitor yang membaca penulisan anda / copy penulisan anda (maka halalkan lah ye dari awal menulis. hehehe)

Oh ya! nak dapatkan Shaklee? Kedai maya *aten* buka setiap hari twentyfour-seven

************************************

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI


PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG MALIM


PENGEDAR SAH SHAKLEE BANDAR TENGGARA


Fatin Zainuddin
019-792 9490

************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************

**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan


No comments:

Post a Comment