~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Thursday, August 13, 2015

Khasiat Vivix Shaklee : Rahsia Awet Muda Ayu Raudhah Terbongkar!

Rahsia Awet Muda Ayu Raudhah Terbongkar!
Okay fineeee! Patutlah awak cantik sangatttt wahai Ayu Raudhah, awak pun pandai ber-shaklee ye?
Apabila ditanya oleh wartawan tentang rahsia awet muda dan wajah yang kelihatan semakin berseri-seri, beliau menyatakan disamping mengurangkan pengambilan nasi, senaman ringkas, mencuci muka dengan produk tertentu, beliau juga membertahu mengamalkan produk sirap shaklee. Sirap shaklee yang dimaksudkan ialah produk super antioksidan shaklee Vivix.
vivix_spoon
Sila rujuk link di bawah untuk lapuran penuh Ayu Raudhah.
testimoni vivix ayu raudah
VIVIX Shaklee (BOTANICAL BEVERAGE MIX)
Satu Penemuan Revolusionari Dalam Anti-Penuaan Pada Tahap Sellular.
 ( Lebih 1 juta Botol terjual dalam tempoh masa setahun )
VIVIX Shaklee, mengandungi  campuran unik botani Polyganum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat super anti-oksidan dan anti-penuaan.
vivix ingredients
VIVIX merupakan produk Rahsia Awet Muda terbaik di dunia yang di bangunkan hasil penyelidikan bertahun-tahun olih para saintis Shaklee. Syarikat supleman no 1 di Amerika.
Kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif VIVIX Shaklee menunjukkan ianya mampu memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap sellular :      
>> Kerosakan DNA
  Setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA yang merosakkan pengkalan data genetik. Ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki selular DNA.
  >> Pengawalan Genetik
 Ramuan VIVIX mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular, yang merupakankan Rahsia Awet Muda.
  >> Pengeluaran Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel
 Mitochondria di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Fungsi sel akan menurun sekiranya kecekapan mitochondria menurun. VIVIX menggalakkan biogenesis atau pembentukkan baru mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel. 
  >> Penimbunan Protin AGE
  Penimbunan berlebihan protin AGE ( advance glycation ends products ) boleh menyebabkan  kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu integriti dan jangka-hayat sel.
  Ramuan VIVIX Shaklee adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) yang dapat melambatkan pembentukkan protin AGE.
<> Kebaikan VIVIX Shaklee:
* Mengurangkan Risiko Sakit Jantung, Darah Tinggi dan Strok.
* Mengalkalinekan tubuh dan menghalang pertumbuhan kanser.
* Menghalang komplikasi kencing manis ie buta, saraf tidak berfungsi dsb.
* Memelihara kesihatan mata dan lebih bercahaya.
* Melonjakkan sistem lmun.
* Memelihara integriti sel-sel otak dan mengelakkan nyanyuk.
* Kecantikkan kulit( ie, jeragat, jerawat, parut dsb), rambut, kuku dan
   awet muda
* Menyokong kesihatan sendi dan artritis.
* Menggalakkan kesihatan Menyeluruh.
Mengikut kajian lebih kurang 50 penyakit disebabkan serangan radikal bebas dari air, udara, makanan dan tekanan hidup, dapatkan sebotol Vivix Super Anti oksida anda hari ini!
************************************
MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :
Fatin Zainuddin
019-792 9490


************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 

HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************

**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

No comments:

Post a Comment