~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Sunday, August 16, 2015

Set Gout Shaklee : Jangan tunggu sakit baru nak amal supplement dan ubat-ubatan


Hi..!

Terima kasih kerana memilih untuk click blog *aten*.

Okay, *aten* pernah kongsi kan secara ringkas berkenaan penyakit gout [DI SINI] yang begitu sinonim dengan masalah uric acid yang tinggi dalam tubuh pesakit gout.

Untuk entry kali ini, *aten* akan terangkan cadangan pengambilan vitamin Shaklee untuk pesakit gout. Tidak kira lah pesakit yang baru menghidap atau dah lama menghidap penyakit ini. Cumanya *aten* mintak para pembaca budiman untuk letakkan mind set begini jika anda dah menghidap sesuatu penyakit dalam jangka masa lama :

"PENYAKIT AKU NI DAH LAMA MENYINGGAH KAT BADAN AKU,
AKU TAK BOLEH NAK EXPECT AKU MAKAN SUPPLEMENT SEMINGGU DUA MINGGU DAH BOLEH OKAY ..
SEBAB TU AKU KENA SABAR JIKA BARU AMAL SESUATU SUPPLEMENT TAPI BELUM NAMPAK KESAN, 
IN SHAA ALLAH PASTI AKAN BEROLEH KESAN POSITIF JIKA AKU KONSISTEN. SEMOGA ALLAH NAMPAK USAHA KU MENCARI ALTERNATIF PENAWAR BAGI PENYAKIT KU INI.  DAN SEMOGA ALLAH SEMBUHKAN PENYAKIT KU INI. AMIN"


SET GOUT SHAKLEE 
LARIS DI PASARAN DAN HARGA BERPATUTAN! 

Alfalfa : untuk menyingkirkan toksik secara lembut dari badan. Namun pengambilan alfalfa memerlukan anda untuk mengambil air yang banyak sekurang-kurangnya 2L sehari untuk melancarkan proses detoks ini.


Omega Guard : Ini PENTING bagi pesakit gout yang KRONIK. Omega guard bertindak sebagai anti-radang terhadap sendi yang sakit akibat gout. Ianya sebagai langkah berjaga-jaga sebelum serangan gout menjadi semakin teruk. Jadi, amalkan daripada sebelum mendapat serangan lagi. Amalkan secara konsisten setiap hari. 

Performance Drink (PD) : Pesakit gout dikaitkan dengan dehidrasi. PD memelihara kandungan bendalir dalam badan supaya mencukupi untuk mengelakkan dehidrasi. Penting bagi pesakit gout untuk mempunyai bekalan air yang tinggi dalam badan bagi membantu proses perkumuhan uric acid.

Tambahan Cadangan Vitamin


Advanced Joint Health : Membantu meningkatkan keselesaan sendi supaya kuat dan flexible serta dapat menyokong pergerakan

Ostematrix : Membantu atasi masalah batu karang yang kerap menyerang pesakit gout




************************************
MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :
Fatin Zainuddin
019-792 9490


************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 

HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************

**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan



AL

No comments:

Post a Comment