~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Monday, August 10, 2015

Segmen 12 Jam Bloglist #16 Mialiana.com

Hari ini *aten* join contest lagi...hehe
Alhamdulillah sambil nak memenuhi syarat Cabaran 14 Hari Kak Jan tu, banyak pulak segmen, GA , contest yang *aten* jumpa. 
Okay, untuk segmen kali ini..sebenarnya *aten* secara tak sengaja ternampak post Sis +Mia Liana ni masa blogwalking. Haaa! nampak tak kepentingan blogwalking tu? Sis Mia tinggalkan jejak dalam chatbox *aten*, maka *aten* pun blogwalking Sis Mia semula, tak sangka ada segmen 12 jam ni pulak.
Haaa! nampak tak kepetingan tinggalkan jejak di chatbox orang dan blogwalking orang yang tinggalkan jejak tu?

Untung-untung kalau menang, masuk dalam bloglist Sis Mia ni..hehehe..dalam masa 12 jam je! Siapa yang nak join tu..tick tock tick tock..time is running out! Tinggal lebih kurang 7 jam sahaja lagi.

Caranya mudah sahaja, just copy paste and publish. Tak percaya ke caranya mudah sahaja? haaa tengok sendiri di blog Sis Mia..Segmen 12 Jam Bloglist #16 Mialiana.com. Sangat mudah dan ringkas. 

Ramai blogger buat segmen untuk naikkan traffic dan *aten* dapati ada gak SID (Shaklee Independent Distributor) yang buat segmen. Wowwy wowwy wowwy. Nampaknya *aten* pun macam kena buat segmen lah untuk naikkan traffic fatinzainuddinsihat.blogspot.com ni..okay gak idea ni. hihihihi.

Okay jom tengok cara join segmen Sis Mia yang kali ini.
Keputusan pemenang diumumkan pada 31 Ogos 2015.

Segmen 12 Jam Bloglist #16 Mialiana.com

Pencarian bloglist bagi bulan September dan Oktober 2015 di Mialiana.com bermula pada hari ini, 10 Ogos 2015, iaitu tepat jam 11.00 pagi sehingga 11.00 malam nanti. Semua dijemput join.

Syarat-syaratnya :
  1. Follow blog Mialiana.com, Add To Circle Google+ Mia Liana dan Like Fanpage Mialiana.com
  2. Buat entri bertajuk Segmen 12 Jam Bloglist #16 Mialiana.com
  3. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.
  4. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen INI
Senang dan mudah bukan?

12 blog yang bertuah akan dipilih oleh random.org dan kepada yang terpilih nanti diminta agar memasukkan blog Mialiana.com ke dalam bloglist mereka juga. Keputusan pemenang akan diumumkan pada 31 Ogos 2015.

tunggu apa lagi... jom support Mia Liana ya...Segmen 12 Jam Bloglist #16 Mialiana.com

No comments:

Post a Comment