~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

JOM FOLLOW ATEN!

Sunday, August 09, 2015

Kandungan Vivix Shaklee Mewah Dengan Khasiat!

"Aten...kenapa mahal sangat Vivix Shaklee tu"

"M.A.H.A.L"

Selalu *aten* dengar orang cakap
"Alaaaa...barang mahal, mestilah bagus"
"Jam tangan Casiui aku ni mahal taw, tahan lasak, tahan air, tahan hentak, tahan lambat p kelas"
"Aku sanggup beli barang original sebab mahal dan ada warranty 1 tahun"

erk..okay.

Tapi bila tiba bab beli supplement. Punya lah menggeliat bila dengar harga.
Kenapa manusia cenderung cari barang yang mahal harganya? 
Sebab yakin yang barang mahal pasti tinggi kualitinya
Kalau Vivix Shaklee ni murah je, agak-agak orang percaya tak dengan khasiatnya?
Jom! sama-sama kita tengok kemewahan kandungan Vivix Shaklee.

Gabungan 4 Ramuan Hebat Membentuk Vivix shaklee:
1) Muscadine Grape
Merupakan satu-satunya anggur yang mempunyai lebih dari satu kromosom ( anggur liar yang mempunyai 20 kromosom ), ahli sains percaya ini mengukuhkan lagi polyphenolnya yang berkualiti untuk awet muda.
Ia juga mengandungi asid ellargik sejenis fitonutrien yang tidak ditemui di dalam anggur jenis lain, dalam kepekatan tinggi yang mempunyai ciri-ciri anti-kanser, anti-virus dan anti bakteria.
Seterusnya  bersama ahli sains dari Universiti Georgia, membangunkan satu proses ektraksi sejuk dan lembut, untuk menjamin satu ekstrak bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggibagi menghasilkan profil polyphenol yang kuat di dalam vivix bagi proses anti penuaan cellular vivix.
2) Purple Carrot
Sumber vitamin A terbaik, mengandungi fitokimia termasuk carotenoid, phenolics, polyacetalenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. juga mengandungi anthocyanins.
Anthocyanins sejenis antioksida yang berkualiti tinggi merupakan anti-kanser, anti-radang, anti-mikrobial dan baik untuk saluran darah, lipoprotin dan platelet, mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.
Purple Carrot juga mengandungi asid klorogenik dipercayai sangat baik untuk masalah diabetik.
3) Elderberry
Elderberry mengandungi flavonoids, ciri antioksida yang kuat, mengukuhkan mengukuhkan sistem immun melawan jangkitan virus dan bakteria.
Juga sekali lagi kaya dengan anthocyanin, ie anti-radang, juga baik untuk sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan selsema atau influenza.
Elderberry juga mengandungi vitamin A,B dan C dan nutrien seperti asid amino, caretonoid, tannin dan rutin.
Lain-lain manfaat elderberry  ialah mampu mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular, strok dan serangan jantung, pengurangan stress, penglihatan, penghadaman, jangkitan yeast, astma, batuk, sesak hidung dan dada dan diabetes.
4) Polygonum Cupidatum
Tumbuhan  Polygonum Cupidatum berasal dari asia, juga terdapat di Amerika Utara dan Eropah.
Polygonum Cupidatum merupakan sumber komersial ravestrol yang penting melawan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan dan memanjangkan usia, dari segi kajian purata jangkahayat akan datang ialah 120 tahun.
Penemuan Revolusi _ Vivix Shaklee Melawan Penuaan Pada Tahap Sellular
Kesimpulan dari kemampuan Vivix Shaklee memberi begitu banyak manfaat melalui formulasi 4 berries terbilang  digabungkan dengan teknologi The Shaklee Different seolah mampu memberi 1001 macam manfaat kepada orang ramai.