~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Tuesday, August 04, 2015

Testimoni Herblax

BAHANA SEMBELIT MEMBAWA MAUT !


Ya Ampun! Bahayanya sembelit ni sampai boleh membawa maut! Tapi, tetap ada golongan manusia yang memandang remeh masalah sembelit dan merasakan ianya penyakit yang tidak akan membawa mudarat kepada kesihatan.

*aten* pernah hadiri satu talk kesihatan ni. Penceramah tu terangkan tentang kaitan sembelit dengan sakit kepala dan jerawat. Menurut penceramah itu :

"Badan manusia sangat memerlukan air. Badan memerlukan air untuk memproses sistem dalaman tubuh. Jika seseorang itu kurang minum air, badan akan bertindak menyerap segala jenis cairan yang terdapat dalam najis pada usus besar. Disebabkan itu lah seseorang yang bermasalah sembelit akan sakit kepala ataupun tumbuh jerawat di wajah dan tubuhnya apabila berhari-hari tidak membuang air besar. Ini disebabkan oleh penggunaan semula air dari najis untuk digunakan oleh badan memproses sistem dalam tubuh"

haaa! bahaya ke tidak sembelit ni? 
Jawapannya : SANGAT MERBAHAYA!

Dalam rangkaian Produk Shaklee, kita memiliki Herb-Lax yang bertindak sebagai julap lembut yang boleh membantu pesakit-pesakit sembelit melawaskan pembuangan mereka.

Click link untuk info lebih lanjut berkenaan Herblax Shaklee.

Housemate *aten*, kak Eja tu saaaaaangat bermasalah untuk buang air besar sebelum ni. Kak Eja pernah tak berak sampai 5 hari berturut2!!! 
Eiii..cuba bayangkan betapa seksanya Kak Eja. (dan bayangkan juga betapa seksanya *aten* bila tercium bau kentut Kak Eja masa tu .. perrrgggghhhhhhh).

Pada Disember 2013, *aten* belanja 1 botol Herblax Shaklee kat Kak Eja. Mula-mula beliau memang tak mo la makan, tapi bila esoknya tu terus lawas prettttt pretttt dalam toilet, apa lagi......terus jatuh cinta laaa kak Eja tu dengan Herblax Shaklee. Kat Bawah ni aten share testimoni daripada Kak Eja 


Sejak dari tu sehingga lah *aten* tulis post ni Kak Eja tetap setia dengan Herblax Shaklee (sebelum *aten* tulis post ni, kak Eja dah telan 3bj Herblax nya) dan jarang lah *aten* tengok Kak Eja miss makan Herblax nya tu. Kalau kami travel ke mana-mana, mesti Herblax nya tu tak nak ditinggalkan. haaaa, nampak x penangan Herblax?

Selain tu, *aten* perasan yang kak Eja dah sangat jarang la mengadu tak berak berhari-hari. Dan yang paling best, muka Kak Eja jarang naik jerawat macam dolu-dolu. Even Kak Eja selalu menidakkan #shakleeeffect yang dihadapinya ni sebab tak nak support *aten* (cissss! tak ley pakainya kakak), jauh di sudut hati *aten* bersyukur Allah temukan Kak Eja dengan Herblax, takdelah *aten* terseksa sangat kalau terbau kentut piauuuuu tu. heeee.

Jom kita tengok testimoni daripada orang lain pula....~





************************************
MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :

FatinZainuddin
019-792 9490 


************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 
HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************


**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

No comments:

Post a Comment