~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Friday, December 05, 2014

Pengedar Sah Shaklee UPSI, Tg.Malim, Taman Bernam Baru, Proton City

Pengedar Sah Shaklee Tg. Malim, UPSI, Taman Bernam, Taman U, Proton City, Behrang dan sekitarnya


Mencari PENGEDAR SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, TAMAN U, KUALA KUBU BHARU, PROTON CITY, SLIM RIVER, KALUMPANG, BEHRANG, DAN SEKITARNYA???

Ye saya ada di sini!!  


*aten* merupakan bekas pelajar degree di UPSI dan sekarang sedang melanjutkan pelajaran di peringkat Master. *aten* tinggal di Tman Bernam Baru, berdekatan dengan Taman Perumahan Awam 3, berdepan dengan Taman Malim dan bersebelahan dengan Taman Segar dan Taman Seri Indah. *aten* sering juga dilihat berpeleseran di Taman U, ketoyong, Behrang untuk shopping di TF dan Proton City. 

Jadi, kepada para pelajar yang ingin mendapatkan harga yang berpatutan dan mampu milik sebagai seorang pelajar (*aten* sangat sangat sangat sangat memahami kewangan seorang student. huhu) yang mendapat PTPTN atau KPM. Toksah lah dok membazir duit PTPTN and KPM ke KL. Marilah beli something yang boleh mengekalkan kecergasan dan kecantikan usia muda adik2. 

Jangan ingat awak tak ada jerawat sekarang, kulit awak akan terus camtu kalau awak xpandai jaga taw! haaa, ada sorang kawan *aten* masuk UPSI dengan kulit tulus mulus, keluar UPSI mcm jalan tar dek tekanan belajar and pemakanan yang kurang sihat. 

*aten* bersyukur sgt lepas habis degree, diperkenalkan dengan 

supplement Shaklee!! mana jerawat Degree dan mula menghilang dan masuk Master dengan wajah yang lebih segar! hihihi

Kepada student2 UPSI yang teringin nak buat bisnes tapi tak ada modal yang banyak and malas fikir hal2 postage bagai. Jangan risau! *aten* boleh tunjukkan caranya. *aten* gerenti kalau awk, awak, awak, dan awak semua betul2 nak belajar dan ketahui caranya buat duit poket. 

Tak mustahil kalau duit PTPTN and KPM awak tu awak boleh simpan buat bayar duit kereta atau masuk tabung haji! atau buat bayar balik loan PTPTN tu haaaa..menarik kan?? 

Jom contact *aten*! Kita boleh borak2 sambil pekena sate sebelah Old Town TgMalim tu. hihihihihihihi.















************************************
MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :

FatinZainuddin
019-792 9490 



************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 
HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************
**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

No comments:

Post a Comment