~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Tuesday, July 07, 2015

LEADERSHIP WORKSHOP MASTER NORITA : BUKA MINDA ANJURKAN HEALTH CHECKUP DI TANJUNG MALIM

YES! Bismillah...

Setelah 7 bulan *aten* koma dari penulisan blog. Akhirnya hari ini diberikan taufik oleh Allah untuk menulis semula. fiewww~

Ahad (5 Julai 2015) lepas, *aten* telah menghadiri Bengkel Kepimpinan (mcm bengkel pengawas sekolah plak bunyinya. kih3) yang dianjurkan oleh pasangan suami isteri Shaklee yang menjadi idola *aten* iaitu Master Norita Idris dan Master Naquib yang berpengkalan di Miri.

Ikutkan salasilah family Shaklee  kami, *aten* ni keturunan kelima Master Norita.

Master Norita
|
Master Jannatul
|
Sr. Coordi Erna Nordiana
|
Sr. Sup Noor Malawani
|
Sup Adrina
|
*Aten*

Berbalik kepada Leadership Workshop tu, MasyaAllah ramai sgt yg join bengkel tu. Banyak sgt ilmu kepimpinan dan ilmu produk *aten* peroleh masa tu. Untuk pengetahuan, ini kali ke-3 aten bertemu 4 mata dgn KakN pada tahun ini. Semua kelas KakN organize tahun ni,  alhamdulillah *aten* tidak pernah skip lagi. Dan setiap kelas beliau ada je oleh2 yang *aten* peroleh dan masterpiece yg *aten* hasilkan.

15 Februari : Bengkel Back to Basic di Shaklee HQ, Pinnacle
Kali pertama bertemu dengan Kak N, dapat oleh2 pashmina color merah. heee~
Bengkel Back to Basic itu membuka minda *aten* untuk anjurkan BOM di UPSI. Maka, Masterpiece *aten* adalah anjurkan BOM yang julung kali diadakan di UPSI pada 18 April 2015 yang dihadiri oleh 126 orang pelajar dan orang luar.

24 May : Wellness Fair di Sri Petaling
Ini merupakan Wellness Fair yang pertama *aten* hadiri dengan bawa sorang anak dan sorang cucu Shaklee. Alhamdulillah kami masing-masing bawa oleh2 dan hadiah vitamins seperti DTX, Vitamin E, AJHT dan Vitalea. Tambahan bagi Che su, beliau telah memenangi cabutan bertuah sebuah kipas meja!! seronoknyaaaa~

5 Julai : Leadership Workshop di ioi Palm Garden Putrajaya
Daripada bengkel yang terbaru *aten* hadiri ni, selagi lagi minda *aten* terbuka untuk anjurkan sesuatu. Jeng Jeng Jeng. 

APA TU??

Haaaa....! Kali ni Kak N dah berjaya pula buka minda *aten* untuk anjurkan Health Checkup di sekitar Tanjung Malim.

TAPI, KAT MANA NAK BUAT?

So far *aten* dah approach 2 organisasi dan Alhamdulillah kedua-dua pihak dah berikan greenlight..kacing! kacing! kacing!.. Semoga *aten* diberikan fikiran yg tenang dan jalan yang dipermudahkan untuk anjurkan Health Checkup di sekitar Tanjung Malim demi menyebarkan health awareness dan kepentingan mengamalkan makanan tambahan.

YES!  Berjaya siapkan 1 entry. Awal YES, akhir pun YES. Macam nak buat 1 entry pasal YES la plak rasa hati ni...hehehehehe..

************************************
MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :

FatinZainuddin
019-792 9490 


************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 
HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************
**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

No comments:

Post a Comment