~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

JOM FOLLOW ATEN!

Wednesday, December 03, 2014

Set Asma

Asma? Atasi dengan Shaklee!

Asma atau lelah adalah penyakit saluran udara yang kronik. Penyakit immunologi yang menyebabkan kita sukar untuk bernafas. Ini adalah kerana ketika diserang asma, keradangan dan spasma pada selaput dinding laluan udara menyebabkan bronkiol di dalam paru-paru menjadi sempit. Pesakit asma atau lelah ni mungkin akan mengalami pernafasan bersiul iaitu wheezing, sesak nafas dan sukar untuk bersenam. 


Ketika otot mengejang, saluran udara akan mengecil dan menghalang pernafsan dan apabila ini terjadi paru-paru akan berkurangan udara. Dan akibatnya daripada itu, pesakit boleh  jatuh pengsan. Tanda-tanda atau simptom penyakit asma adalah seperti sesak nafas, nafas berbunyi, ketat dada dan batuk.Serangan asma berlaku apabila saluran udara menjadi sempit akibat pengecutan otot di sekeliling saluran udara serta tersumbat kerana inflamasi dan rembesan cecair yang banyak dari saluran udara yang membengkak tadi. Ini akan menyebabkan serangan asma akan berterusan dari beberapa jam sehinggalah kadangkala berbulan-bulan. 


Di Shaklee, ada beberapa jenis supplemen yang membantu mengurangkan sakit Asma ni. Jom, kita baca sikit testimonial para pengguna yang telah menggunakan OmegaGuard dalam mengatasi serangan asma. Memang pun OmegaGuard amat2 berkesan untuk mengurangkan serangan asma ni. Bukan setakat asma je, untuk kanak2 yang selalu selesema dgn hidung tersumbat, wanita2 preggy yang kandungan 4bulan ke atas, untuk sakit2 sendi.. Macam2 kebaikan OmegaGuard ni. Kenapa ye OmegaGuard ni begitu berkesan? (pastinya dgn izin Nya) Sebabnya, OmegaGuard ni mengandungi asid lemak Omega3 yang pekat lagi tulen .. Err..proses macam mana pulak sampai datangnya begitu sekali..? Okay, kat sini kita panggil melalui kaedah ultratulen bergred farmaseutikal. Maksudnya, ia telah melalui penyulingan proprietari 3 molekul yang telah menghasilkan sebegitu tulen dan pekat asid lemak Omega nya. Kaedah ni, memang teramat2 mahal dan hanya Shaklee satu2nya yang menghasilkan minyak ikan dengan proses sebegini hebat. Sebab tu, harganya setara dgn kualiti bukan jauh mahal.. Masih mampu milik sebenarnya dengan dibandingkan manfaat yang datang darinya. Minyak ikan dalam OmegaGuard ni bukan datang dari hati ikan okes.. sebabnya kat hati kandungan toksid nya terlalu tinggi wooo.. Selain tu gak, OmegaGuard ni mengandungi 7 jenis asid lemak 3 yang memang badan kita perlukan sangat2.. Cth macam EPA, DHA, ETA, SDA, DPA, HPA. 





 macam mana pula dengan Vita C Chewable.. Okes.. ni antara kelebihan2 Chewable Vita C: >>Meningkatkan sistem imunisasi badan >>Menguatkan tulang, gigi dan gusi yang sihat >>Rasa oren semulajadinya yang selamat untuk dewasa mahupun kanak2 >>Sangat baik untuk menjaga kecantikkan kulit dan awet muda >>Memelihara antioksidan dalam tubuh Saya suka kunyah Vita C Chewable ni. Kadang2 memang tak cukup sebotol, sebab sedap sangat. Hahhaha... dah buat macam gulaa2 dah. Bila rasa tekak tak best je, terus hisap or kunyah vita c ni. Memang terbaik la.. 





Sekarang, saya nak share pasal Nutriferon tu pulak. Jarang kita dengar kan. Tapi seriously, Nutriferon ni memang membantu untuk sakit asma ni. Nutriferon ni sebenarnya adalah supplemen yg berfungsi sebgai penggalak kepada sistem imunisasi badan. Dan memang ianya merupakan supplemen imunisasi yang cukup hebat.  Untuk orang yang selalu demam, selesema, asma dan yang berkaitan dengan imuniti badan yang rendah, memang saya galakkan mengamnil Nutriferon ni. Dan Nutriferon ni jugak, hasil dari kajian selama 40 tahun oleh individu yang bernama Dr Yasuhiko Kojima pada tahun 1954 (Tanah Melayu pun tak merdeka lagi masa ni) ketika beliau menjalankan penyelidikannya di Universiti Tokyo. 

Credit to Pn.Haniyah Mansor


************************************
MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :

Fatin Zainuddin
019-792 9490




************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 
HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************


**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan