~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Wednesday, December 03, 2014

Kenapa Pilih Pendidikan Awal Kanak-kanak?

Universiti Pendidikan Sultan Idirs,
 Tg.Malim, Perak.


*Aten* merupakan pelajar science stream masa peringkat secondary school. Kebanyakan kawan-kawan fly fly fly without wings ke OverTheSea. Ada sorang dormmate fly ke luar negara guna result trial je. (Hye Wan Nadzatul Najiah, saya petik cerita awk sikit ni..hihi).

*Aten* banyak main yg teramat sangat  masa F4. Rasa macam letih sangat lah konon belajar nak dapat 8A masa F3. Aten alpa... Then, Naik F5 otak blank. Semua formula celah bedah *aten* tak boleh nak hafal. Segala jenis konsep sains, *aten* xley nak coop. Maka dengan result SPM yg ehem, ehem, tu...*Aten* diterima masuk ke Matrikulasi Melaka, Londang.

*Aten* amik sains hayat di matriks, still tak ley coop jugak. #Masa tu abang Hafidz dah further study kat IPG Gaya, Sabah#. Dengan result matriks yang ehem, ehem, juga tu...*aten* apply UPU, Pendidikan Awal Kanak-kanak sebagai pilihan pertama sebab abah dah brain2wash *aten* apa yang akan berlaku dalam bidang ni 2-3 tahun dari waktu itu (waktu itu 2009). Segar dalam ingatan lagi, abah yang ku sayang cakap, bidang ini akan berkembang tak lama lagi dan akan masuk aliran perdana (masa tu Prasekolah Kebangsaan xwujud lagi). Abah juga explain yg *aten* boleh joint venture dengan abang hafidz buka tadika satu masa nanti. 

Tahun kedua pengajian ijazah sarjana muda di UPSI, pada tahun 2010...program PERMATA negara mula diperkenalkan. Prasekolah Kebangsaan mula diserap masuk ke sekolah rendah secara berperingkat, masa tu semua kata2 abah sebelum masuk UPSI terngiang2 dalam kepala. #Abah saya mmg super hebat, mujur tak jadi PM Malaysia taw#. Bidang ini yang pada mula dipandang sepi oleh kebanyakan orang, kian hebat menjadi bualan dan perhatian orang.

Kini 2014, mencanak2 kolej swasta yang tawarkan program ini kerana desakan keperluan pakar2 dalam bidang ini. *Aten*  amat bersyukur kerana Allah chanelkan *aten* ke bidang ini melalui saranan abah. Sekarang tengah struggle menyiapkan proposal master. Semoga Allah permudahkan perjalanan Nur Fatin Zainuddin dalam bidang Pendidikan Awal Kanak-kanak. Amin.

************************************
MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :

FatinZainuddin
019-792 9490 



************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 
HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************


**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

1 comment:

  1. hai aten yang cantik... :) pendidikan awal kanak-kanak memang bidang baru, tetapi kita kena fight utuk bangunkan bidang nih agar sama tinggi dgn bidang professional yang lain... huhuhu... walau bidang ni kian meningkat dalam pasaran, namun industry dia still lemah, kepakaran org dalam bidang ni dipandang sepi... malah guru yang digaji tiada kelayakan dan masih mengikut tangga gaji 10 tahun yg lalu...

    ReplyDelete