~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

JOM FOLLOW ATEN!

Wednesday, November 25, 2015

Mana Nak Dapatkan Jus dan Pati Buah Durian Belanda di Tanjung Malim dan Kawasan Sekitarnya?

Mana Nak Dapatkan Jus dan Pati Buah Durian Belanda di Tanjung Malim dan Kawasan Sekitarnya?


Sana-sini orang dok cari buah durian belanda sejak umum mengetahui khasiat buat durian belanda ni yang berfungsi sebagai anti-kanser. Bukan calang-calang buah durian belanda ni rupanya ek? 

Orang dulu-dulu memang minat lah makan durian belanda ni, zaman dulu orang cakap buah ni dibuang-buang sebab ramai yang tanam and berbuah banyak. Tapi zaman sekarang? nak jumpa pokok nya pun payah. Kan?

Jadinya, kat sini *aten* nak promote jus dan isi buah durian belanda yang bebas dari bahan kimia dan segarrrrr dari ladang! 

Jus dan Pati Durian Belanda DIJAMIN SEDAP!
Jus dan Pati Durian Belanda DIJAMIN HALAL!
Jus dan Pati Durian Belanda KELUARAN BUMIPUTRA!
Jus dan Pati Durian Belanda DENGAN HARGA BERPATUTAN!

Sebenarnya ni bussiness Kak Eja, *aten* tolong promote je. hehehehe. Al-maklumlah kakak yang sorang tu berat mulut nak promote2 ni, biar adik nya yg tolong promote. Untung-untung Kak Eja boleh belanja tgk movie Hunger Game, ekekkekekkeke.

019-7929490, Pengedar shaklee upsi, pengedar shaklee tanjung malim, pengedar shaklee tg.malim, shaklee 2015, shaklee 2016, pengedar shaklee bandar tenggara, pengedar shaklee behrang, pengedar shaklee slim river, pengedar shaklee kalumpang, pengedar shaklee kulaijaya, pengedar shaklee bandar tenggara, pengedar shaklee sayong pinang, pengedar shaklee sg. Sayong, pengedar shaklee kluang, pengedar shaklee tinam, pengedar shaklee kota tinggi

019-7929490, Pengedar shaklee upsi, pengedar shaklee tanjung malim, pengedar shaklee tg.malim, shaklee 2015, shaklee 2016, pengedar shaklee bandar tenggara, pengedar shaklee behrang, pengedar shaklee slim river, pengedar shaklee kalumpang, pengedar shaklee kulaijaya, pengedar shaklee bandar tenggara, pengedar shaklee sayong pinang, pengedar shaklee sg. Sayong, pengedar shaklee kluang, pengedar shaklee tinam, pengedar shaklee kota tinggi


Haaa...ini dia jus dan pati buah durian belanda yang kak Eja jual tu. Pic ni kami snap sebelah blok 10 KSAS, UPSI dek kerana Kak Eja tak sabar nak *aten* viral kan jus nya ni. Alhamdulillah so far 2 kotak dah laris jus durian belanda ni.

Anda berminat nak dapatkan jus durian belanda ni? Harga sangat berpatutan!

Jus Durian Belanda - RM18 / I liter
Pati Buah Durian Belanda - RM35 / I kg

Menyesal kalau tak try taw! Haaaa nak minum jus ni dengan supplement Shaklee pun tak de masalah, kedai Shaklee *aten* buka 24 jam seminggu taw.



************************************

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI

PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG MALIM

PENGEDAR SAH SHAKLEE BEHRANG 2020

PENGEDAR SAH SHAKLEE SLIM RIVER

PENGEDAR SAH SHAKLEE KULAIJAYA

PENGEDAR SAH SHAKLEE BANDAR TENGGARA

PENGEDAR SAH SHAKLEE SAYONG PINANG

PENGEDAR SAH SHAKLEE SG. SAYONG

PENGEDAR SAH SHAKLEE TINAM

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLUANG

PENGEDAR SAH SHAKLEE KOTA TINGGI

Fatin Zainuddin
019-792 9490

************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit.