~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Monday, January 18, 2016

TAHNIAH KEPADA 100th FOLLOWER BLOG ATEN!

TAHNIAH KEPADA 100th FOLLOWER BLOG ATEN!


Alhamdulillah. akhirnya cecah juga 3 angka follower blog Pengedar Shaklee Tanjung Malim ni.
Well, untuk blogger macam aten ni yang masih dikira newborn (newborn lagi ke? hihihi) dalam dunia blogging ni, dapat new follower adalah sesuatu yang indah dan membahagiakan. gitewwww. 

Orang lain follower dah dekat 10K, *aten* baru cecah 100 dah terkinja-kinja. hahhahaha. suka hati la nakkkkk!

*aten* memang dah mula blogging dari tahun 2014 tapi *aten* buta ilmu-ilmu naikkan traffic, blogwalking, giveaway dan sebagainya sebab tidak serius ber-blog. Mula bulan 8 tahun 2015 baru lah terbuka mata kesan ber-blog ni sebab kak +Nor Jannatul Fadilah  buat Cabaran 14 hari Blog Rafhanah di mana *aten* berjaya rangkul tempat kedua dan bussiness partner *aten*, kak nisa berjaya rangkul sagu hati. Happy bukan kepalang masa tu sebab bussiness partner pun sama-sama dapat hadiah. hihihihihihihihi. Kak Jan wujudkan hadiah saguhati khas utk kak nisa sbg penghargaan atas kesungguhan kak nisa. Well done bebeyh!

Hadiah yang dimenangi kami berdua. GLA bernilai RM 96 dan Phytocol bernilai RM208.
Jadinya, untuk meraikan follower yang ke 100 ni, *aten* berbesar hati sangat untuk beri sesuatu kepada beliau iaitu SIS +Nieyla Nadia!!! Sis Nieyl pun dah wassap tadi dan tak sangka beliau pun geng Shaklee juga, hihihihihi.


*aten* memang dah niat dari awal untuk beri sedikit credit kepada sesiapa sahaja follower ke 100, 200, 300, 400, 500 dan seterus ratus ratus ribu ribu. So, orang pertama kita dah ketahui, kita tunggu dan lihat siapa seterusnya lagi yee..wee wee.

Happy blogging uols!

************************************
Fatin Zainuddin
019-792 9490

PENGEDAR SAH SHAKLEE PERAK

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI

PENGEDAR SAH SHAKLEE MUALIM

PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG MALIM

PENGEDAR SAH SHAKLEE BEHRANG 2020

PENGEDAR SAH SHAKLEE SLIM RIVER

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR

PENGEDAR SAH SHAKLEE KULAIJAYA

PENGEDAR SAH SHAKLEE BANDAR TENGGARA

PENGEDAR SAH SHAKLEE SAYONG PINANG

PENGEDAR SAH SHAKLEE SG. SAYONG

PENGEDAR SAH SHAKLEE TINAM

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLUANG

PENGEDAR SAH SHAKLEE KOTA TINGGI

************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************

**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan terlebih dahulu jika anda mengalami masalah kesihatan kronik dan jarang jumpa (rare disease)

No comments:

Post a Comment