~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Monday, January 18, 2016

Makan Vitamin E Menyebabkan Keluar Jerawat Nanah?

Makan Vitamin E Menyebabkan Keluar Jerawat Nanah?

019-7929490, Pengedar shaklee upsi, pengedar shaklee tanjung malim, pengedar shaklee tg.malim, pengedar shaklee mualim, shaklee 2016, shaklee 2017, shaklee 2018, pengedar shaklee bandar tenggara, pengedar shaklee behrang, pengedar shaklee slim river, pengedar shaklee kalumpang, pengedar shaklee kulaijaya, pengedar shaklee bandar tenggara, pengedar shaklee sayong pinang, pengedar shaklee sg. Sayong, pengedar shaklee kluang, pengedar shaklee tinam, pengedar shaklee kota tinggi, pengedar shaklee rawang, pengedar shaklee lembah beringin, pengedar shaklee bukit tagar, pengedar shaklee bukit beruntung

hi semua pembaca...sepanjang pengalaman saya sebagai agen Shaklee, kerap saya dapat feedback daripada customer yg amal vitamin E

"kak, kenapa muka sy naik jerawat kecik2 bila makan vitamin E ni?" 
sy akan balas : awak tido lewat ke? 
"heee, a'ah..saya selalu tidur lewat"

kenapa saya tanya begitu? Sebab....

Sebab 1


Vitamin E ni berunsurkan minyak. tugasnya utk melembapkan lapisan kulit luar kita dengan minyak yg kita makan daripada vitamin E tu. kalau tidur lewat, proses pengeluaran minyak yg sepatutnya keluar semasa waktu kita tidur akan terganggu dan menyebabkan minyak yang keluar bukan untuk kebaikan malahan bawa padah plak pada wajah kita. sayangnyaaaaaaa. uhuk2. Elok-elok orang lain makan Vitamin E kulit makin shining, kita plak asik kuar nanah kecik. Lepas tu nak marah seller pasal jerawat keluar, padahal diri sendiri yang tak amal cara hidup sihat.

Sebab 2


Proses detosifikasi secara semulajadi berlaku ke atas tubuh manusia bermula pukul 11pm-2am setiap hari. jika kita tidak tidur pada waktu ini, dan kerap amalkan tidur lewat. kita akan mengganggu proses detosifikasi itu berlaku. Proses detosifikasi adalah proses utk singkirkan toksin dari dalam badan, kalau ianya terganggu, toksin akan remains dalam badan dan lewat dikeluarkan. Cantik kan aturan Allah? Bangun tahajjud pun dianjurkan selepas pukul 2pagi. 

Oleh itu, penting untuk kita jaga tidur kita walau sebagus mana suppliment yg kita makan. Terutama sekali bagi individu yang mempunyai masalah kulit berjerawat, wajah anda sangat sensitif dan memerlukan kemanjaan yang berlebihan seperti kena tidur awal, cuci muka bersih, banyakkan amal minum air kosong, tidak pakai produk skincare yang diragui, banyakkan makan buah-buahan dan lain-lain lagi.

Kalau anda inginkan nasihat dan cadangan makanan vitamin yang optimum utk penyerapan badan anda, boleh hubungi saya segera!

************************************
Fatin Zainuddin
019-792 9490

PENGEDAR SAH SHAKLEE PERAK

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI

PENGEDAR SAH SHAKLEE MUALIM

PENGEDAR SAH SHAKLEE TANJUNG MALIM

PENGEDAR SAH SHAKLEE BEHRANG 2020

PENGEDAR SAH SHAKLEE SLIM RIVER

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR

PENGEDAR SAH SHAKLEE KULAIJAYA

PENGEDAR SAH SHAKLEE BANDAR TENGGARA

PENGEDAR SAH SHAKLEE SAYONG PINANG

PENGEDAR SAH SHAKLEE SG. SAYONG

PENGEDAR SAH SHAKLEE TINAM

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLUANG

PENGEDAR SAH SHAKLEE KOTA TINGGI

************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.my/ yang akan diberikan HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************

**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan terlebih dahulu jika anda mengalami masalah kesihatan kronik dan jarang jumpa (rare disease)

No comments:

Post a Comment